Vad gillar Suzanna?

De som känner mig riktigt bra vet nog med all säkerhet detta;) Jag känner att jag bara behöver ha det nedskrivet. Saker och ting som gör mig glad.

  • Blommor! Allt som är blommigt är kärlek för mig. Då ska det såklart vara gammeldags och inte nya "moderna" mönster;) Främst vita liljor och rosor.
  • Fjärilar. Vackra och egendomliga små varelser. Så oskyldiga och ömtåliga. Och vilka mönster.
  • Döskallar. Helst tillsammans med blommor:)
  • Leopardmönster. Egentligen alla sorters djurmönster men främst leopard:)
  • Nitar. Får inte nog.
  • Peace-märken. Det är något magiskt med den symbolen som gör mig glad.
  • Tatueringar. Som jag sa till Sofia idag; jag har lättare att prata med folk med tatueringar. Kan bonda mer med de:)
  • Rött läppstift. Sexigt. Och opraktiskt om man vill kyssa någon;)
  • Sammet. Skönt att ta på.
  • Fotografier. Fina foton är alltid uppskattade, speciellt svartvita.
  • Solglasögon.
  • Fina böcker. Stora, fina böcker fyllda med roligheter såsom mytologiska berättelser, någons liv nedklottrat på papper, foton på snygga människor (Kat!), hur man avgör vad för stjärntecken någon har.
  • Färgen svart. Svart nagellack, svart smink, svart väska, svart jacka...
  • Pinuppor. Tänk om man hade en sån kropp:)
  • Muffins. Gott! Och fint att titta på:)
  • Muffinsformar! De som Isabelle hade hemma, rosa med vita prickar. Fränt.
  • Dragspelsmelodier.
  • Koppar. Blommiga porslinskoppar:)
  • Jack Daniels flaskor.
  • London. Fantastiskt magisk stad.
  • Spets. Allt i spets, helst svart spets. Grr...
  • Fickur!
  • Disneyfilmer. Blir aldrig vuxen, filmerna blir bara roligare för varje gång man ser de.
  • Allt som har med Mötley Crüe att göra.
  • Allt som har med 80-talets bästa rockband att göra.
  • Niklas<3


//Suzzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0