TGIFs igår!

Vi hade det fantastiskt mysigt igår på Friday's! Jag åt mycket mat och när jag var på gränsen till att spricka så beställda jag in 3 små efterrätter. Bara för att:D

Min ballong!
'
När vi sen skulle åka hem svek mogenheten oss. Jag och Sofia följde med Isabelle till Vällingby för "hon kan ju bara inte fira tolvslaget själv i Vällingby"! Så vi skrek och hoppade runt på tolvslaget, sen åkte hon hem och lämnade mig och Sofia åt vårt tragiska öde (det har då inte slagit oss än att det är vardag...)



Höhö klockren!

Vad gör du där uppe?

Sen lämnade vi Bellman och då blev det spännande. Vi fick först vänta i 25 minuter på tunnelbanan som bara tog oss till Slussen...

När vi väl var där fick vi vänta i en evighet på en buss som vi inte hade en aning om vart den gick ifrån. Så vi sprang runt och letade, köpte hamburgare, Sofia halkade på röva och fick ont och sen hittade vi den till slut och då var den ju sen:D Och som grädden på moset började det snöa så in i helvete!!! Vi höll på att frysa ihjäl och jag hoppade runt som Kerstin för att hålla värmen.

Bussen kom och det var värt. Värmen kröp sakta tillbaka och vi tog oss hem till Sofia där båda däckade runt 3 till Snövit:)

Trångt men värt:D
//Suzzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0