Rahrah ah-ah-ah

Hej hej hej hej hej bloggen!
Dålig uppdatering och jag bryr mig inte ett skit för vet ni vad? Jag har varit alldeles för upptagen med att insupa min nya ålder att jag helt enkelt inte brytt mig om bloggen. Där ja! Jag njuter verkligen. Så mycket saker jag kan göra lagligt nu, inget smyg! Mohaha!
Ska försöka att inte spåra nu, men det är svårt! Sofia fyller myndig på onsdag, kan man låta bli?:D Niklas är borta hela veckan, måste roa mig på annat sätt. Min fransyska kommer på lördag. Spännande hoho! Snart är det LONDON!!!!!!! Då kommer vi spåra som aldrig förr! Eller så kommer jag bosätta mig på en pub.
Jag märkte en rolig sak nyss, mina föräldrar har snott min öl! Inte okej på något plan!

Lisa har inget internet i sin nya lägenhet. Värt att nämna;)
Jag är trött. Är trött hela tiden.

Sova!
//Suzzi

Kommentarer
Postat av: Tranan

Inte för att man behöver vara 18 på puben i London... men men! xP

2010-03-23 @ 23:57:59
Postat av: Suzzi

Du är bara bitter för att du inte får följa med!:P

2010-03-24 @ 18:32:51
URL: http://woodstocksixtynine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0