Plättar hos Bellmans

Igår åkte jag ut till Spånga till min kära Isabelle. Min 50-tals anda smittade av sig på henne och Sofia.^^ Vi satt och fikade i en evighet med gifflar, kaffe och bra musik, tills slutligen Clara och Laura kom med ägg:D Då kunde vi börja göra våra efterlängtade plättar.

Ni kan inte ana hur långt tid det tog att få till den här bilden. Vi har nog aldrig varit så fnissiga. Som små skolflickor xD

Tihi^^




"Hej, jag har precis slagit ihjäl min man, haha"

Clara var the plättchef;) Jag var bara mjölig och där för att underhålla alla, kosta vad det kosta vill!

Söt flicka i rosa.

Mums!

Norra Europas mysigaste matsal:D

En Laura som sitter och funderar på livets mening. Inget märkvärdigt alls med det. Eller så tänker hon ut vad hon ska ha med till London, mer troligt;)

Sen tittade vi på New Moon (Thai version, Mycket roligt!!) och då somnade den här lilla tösen, som alltid^^
När vi sen skulle åka hem tog det en evighet. Jag och Poffa åkte från Bellan vid 17 och jag var hemma 20.30 (Nynäs). Inget kul!
//Suzzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0