HEEEEEJ BLOGGEN

HEEEEEEEEJ BLOGGEN!
känns sådär att det är söndag om tre minuter, då var helgen över!
igår satt jag och laura kvar i fem och en halv timme efter att vi slutat och pluggade matte, good girlzz huh? efter det hann jag komma hem, koka soppa och så kom suzanna över ;) vi skrattade åt skolkatalogen, vilket var för länge sen, hade nästan glömt bort hur bänga jag och suz ser ut att vara höhö
sen blev det bio, vi mötte upp laura och claris och vi gick och såg Bröllopsduellen. egentligen skulle vi ha sett Australia men jag somnade nästan när jag såg trailern så jag valde bröllopsduellen ist ;) jag har skrivit det förut men jag skriver det igen; jag vill gifta mig.....
idag, eller nu blir det igår, har jag radat upp framför min franska och italienska bok och med tre kannor te och bara isolerat mig. så när saffia ringde runt sju och frågade om vi skulle gå och se I taket lyser stjärnorna och jag blev alldeles sprallig och kunde inte sluta le! väntade på hjenne utanför sergel och självklart ska hon skrämma mig och jag skriker, nästan någon decibel högre än usual och sen köpte vi biljetter. helt fullt förutom en plats längst till höger längst bak och en längst till vänster längst fram, hahahahah fuck that, vi tog trappan. vi kröp ihop i trappan och grät, och grät och fnittrade lite åt hur SNYGG tsatsiki har blivit!!! minns ni lilla tsatsiki från tsatsiki morsan och polisen?

var bara tvungen!
saffye hade någon teori om att han måste bo här på söder, för "alla dom där gör ju det"
hoppas jag springer på honom på ica, då frågar jag på tyska om han vill fika med mig ;)
(höhö line från filmen)
Måste bara säga att inlägget här under måste vara bland det bängaste inlägget hahaha underbart

och idag kom Lydia hem från afrika, underbart att hon är hemma igen, det har varit tomt!
pour moi, ett jättefint handgjort armband och en underbar sjal! love it

och hippien drar till london! Jag tar bloggen i mina egna händer ;)
imorgon blir det träning och sen möter jag nog upp saffiiiiiiiiiiiiii
nu blir det antingen Australia, The curious case of Benjamin Botton eller sängen ;)
PUZZZZZ
LIZZZZZZ

Kommentarer
Postat av: maxine

haha abo va het han har blivit!

2009-02-01 @ 11:25:46
URL: http://zini.blogg.se/
Postat av: g-g-g-G

eyy tsatsiki satsa satsa! ;)

2009-02-01 @ 12:57:01
Postat av: sofia

GAAAAHHHH jag typ dör!! älsklingen vad säger du ska vi kolla på den igen eller????

2009-02-01 @ 20:22:51
Postat av: maddoOooOoOooOoOOOoOOck

Inte för att skryta, men han går på rudbeck! så ja ser honom rätt ofta.. :D kanske skulle fråga om han vill fika med mig :>

2009-02-06 @ 21:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0