veckans bästa dag

GOOOOOOODMOOOOOORGOOOOOON SÖDRA LATIIIIIIIIIIIIIIIIIN!
Kommer njuta av att höra dom orden idag, ni vet väl vad jag menar?
SAMLING!!!!!
vad tror ni händer idag?
favorit i repris av oily-pär, august och freddy gifter sig till bakgrundsmusik Everytime med Britney?, kommer sanna kickla mig så jag skriker, kommer henke dra ett till blondinskämt?, kommer henke hångla upp någon frivillig ur publiken (suz önsketänkande), kommer aggro-kinesen be någon etta HUKA SIG?, kommer jonna få alla tjejer att önska att dom var hon?
SPÄNNANDE!
jag funderar på att filma allt och visa här sen, det hade väl varit något va? ;)
åtminstonde för er som inte får se det live!

efter min dubbel-matte ska jag möta upp mormor, vi ska gå till en resebyrå och planera våran italienresa, efter det ska vi gå och äta middag och efter det ska vi fika högst upp i skrapan ;) Mycket blir det men åh så underbart!!

LOVE OCH PEACE OCH WOODSTOCK!
ciao
/lizzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: melissa

Melissa svarar: Ok :D

2009-02-06 @ 18:57:36
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Emma Härnqvist/Perfektion

absolut.. lite fredagstrött men jag längtar mest tills i morgon.

2009-02-07 @ 00:02:21
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0