in love with Romme



så, jag har nu åkt skidor för första gången i mitt liv!!
det finns ju en första gång för allt ;)
i onsdags åkte jag, clara frida och felix till romme och åkte skidor, vilken underbar och perfekt dag det blev!
clara var min lärare och efter några åk åkte jag t.om det svarta backen!!!!! så läskigt men det gick ju ;)
dagen började klockan fem och med en clara, en johan och en gudrun! när vi kom ur bilen stod frida och felix där och vi letade upp en buss. Madde joinade också och på bussen blev det Dude where is my car, varm choklad och skratt. gud vad jag skrattade, vet inte om det var för att jag var så övertrött eller om det var för att alla var sköna?!
väl framme i romme hade jag så kul, jag kunde inte stanna med mina skidor så det var väl mer eller mindre bara att åka, så det gjorde jag och alla blev imponerade ;) höhö
En rolig sak som är värd att nämnas var när vi satt uppe i liften, och framför oss sitter ungefär 6 killar,
ner för backen kommer en tjej och kille nummer 1 börjar ropa:
- stanna, stanna!!!!!!!!!!!!

tjejen stannar......

- du tappade något!!!

tjejen början kolla bakåtoch kollar om hon tappade något......

- FARTEN!!!

killarna framför dör och verkligen "hehe höhö hehe he-he"

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

Jag och Frida ramlade förresten av i liften,HAHA
helt plötsligt ramlar vi av i backen och börjar åka bakåt, och för mig tog det typ 1000000 timmar att komma upp på skidorna igen och jag ramlade så näör jag ligger där ropar frida "jag åker med här, åk med någon ensam!! är det okej?"
så jag frågar en liten stackars krake och jag får åka med och eftersom den här lilla knatten är så liten så börjar han sakta glida av liften, HAHAHAH jag skrattar bara jag tänker på det, och efter en stund hör jag:

-jag kan inte hålla kvar.......

-men va??? håll i dig!!!

-jag släpper!!!!!!!

och bakom oss hör jag den här killens kompisar skrika
- NEEEJ CHARLIE, NEEEJ SLÄPP INTE

Killen släpper, åker ner i diket, jag försöker hålla mig kvar samtidigt som jag asgarvar och när jag sen mötte upp frida höll jag bokstavligen på att dö av skratt!!

Det var verkligen en jätte mysig dag, full av internskämt som inte kommer låta roliga om jag berättar om dom så vi nöjer oss såhär!
nästa år följer bangarna med!
 pussar lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0