G-land

Nu är min biljett hem till gotland bokad!
Åh det ska bli så underbart att åka hem till Hellvi och bara sova och mysa med min underbara familj! och mina underbara gotlänningar, längtar ihjäl mig efter dom!!
hittade två bilder från senaste trippen' ;

där är vårat hus i bakgrunden ;) och så är det jag och lilian som då gick
på promenad ;)

och här var vi på stranden och lagade middag!
åh vad jag kan älska gotland!! men högst i en vecka, efter det är jag nöjd...

och här är ännu mera bilder sen sist;

UNDERBART!!
gotland på fredag känns jävligt rätt!! och att hämta upp suz (hippien) från båten i visby på tisdag känns också jävligt aktuellt! ;)
Puss woodstockers!!!!!!!
/lizzzzis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0