fridaynight

KÄÄÄÄRA BLOGG!
vilken underbar fredag det var!!
som alla andra fredagar så var det samling, och jag älskade frågestunden till freddy och august mest!! HAHA skrattar bara jag tänker på det! HAHA
efter det så satte sig jag, frida, clara, sara, isabell och laura på Tullys, drack smoothie och pratade massor! efter det träffade vi madde som join(T)ade och efter det sprang jag hem, hämtade kläder och sen sprang jag hem tilll Connie och Veronica!
Helt stört, dom här människorna är helt underbara, jag älskar verkligen att krypa ner i deras underbara soffa och bara prata i timmar! jag älskar Connies mat och jag älskar veronica! och grejen är den att jag inte har träffat dom på ett halvt år, och dom bor mindre än 5 minits ifrån mig!!!! det här ska det bli ändring på!! jag kommer börja springa ner dit hela tiden, baka bullar, titta på film, äta middag, det kommer spenderas en hel del tid där framöver!! ;)
Så ikväll åt jag middag på folkkungag. och efter det kollade jag och veronica läget, för omväxlingens skull kollade vi stureplan, (HAHA samlingen), och tog en lång och kall promenad här i sthlm och pratade och pratade och pratade!
Åh så som jag har skrattat!
Lite senare, när vi inte kunde känna någon del av våra kroppar, så drack vi varsinn varm choklad med vispgrädde på Muggen och sen kom ett erbjudande om fest upp men hockeykläder i veronicas säng kändes mer lockande!! HEAVEN
Så nu är jag hemma igen, ska bli underbart att somna och jag ska försöka komma iväg till gymmet imorgon.... vet inte riktigt hur det blir på det planet men jag ska verkligen försöka!!
imorgon (SÖNDAG), så fyller min älskade bror år, vad ska jag köpa?!?!?! ge mig förslag!!
en ganja planta kanske? ;)

nej sleep tight love's
//LIsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0