gööööömörgön göööömörgön

GODMORGON WOOOOOOOODSTOOOOOOOOOOCK!
hahahah den här gången försöker jag faktiskt inte vara bättre än Suzanna men jag har verklige sovit som en Prinsessa inatt!
Det här blir en bra dag!   Jag har verkligen saknat Södra den här helgen :D
Som suz redan sagt, Ny veckan & Nya möjligheter! Jag älskar att höra det!  Jag brukade faktiskt hata måndagar men dom går verkligen att se på två sätt!
Halv elva ska jag möta upp mrs och vi ska äta frukost i skolan, också en underbar start på dagen!

Lite mindre bra start kanske Lydia och Marijke har idag, dom bråkar om att Lydia inte får följa med till Thailand... Åh jag saknar att bråka så hemma... Fyfan vad jag ska bråka så hemma på sportlovet!!!!!!

Så, efter skolan.....
what to do what to do liksom, hahaha, höhö nejmen ärligt, vafan ska jag göra då?
ÅH VILKEN UNDERBAR KÄNSLA!!!!! :D

Loggade just in på facebook också och har fått så fina kommentarer av Clara och Suzanna! Åh jag blir alldeles varm, min vackra vackra tjejor! Ni är oslagbara!
För vad hade jag gjort utan dom?
Igår, tex, så hände en jobbig sak som jag egentligen hade väntat komma men eftersom det var så länge sen så hade jag förträngt det. Men jag fick iaf ni vet den där klumpen i magen, vet ni? och skickade ett sms till Rebeckis! Och jag fick verkligen världens finaste svar tillbaka och imorse var det första hon hade gjort att skriva ett långt varmt sms till mig!
Fyfan vad hon är bra! Så intelligent och ambitiös och stark och underbar och fin på alla sätt!
Och något jag aldrig kommer glömma är hur hon gjorde Länna till världens underbaraste plats tillsammans med Delicatobollarna och stranden!
TACK, I own u.

Well well, nu ska jag lägga upp lite roligare saker, för det kommer att bli en grym uppdatering nu!!
PUSS LOVERS, GLÖM INTE ATT MÅNDAGAR ÄR EN NY START!

Kommentarer
Postat av: Tobias

bra tack :D du själv då? ;)

2009-02-09 @ 09:09:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0