Updates om södras samling

  • Utanför Aulan står ungefär en 20-del av hela södra, otaggade och det verkade som om att alla egentligen ville slippa gå in. FÖRUTOM jag och sanna som dansade till Barbie-girl utanför Aulan. Jag menar, i början av höstterminen klämdes alla så mycket när dörrarna väl öppnades att jag tappade min tub-top klänning och sanna blev nertrampad och kom aldrig in... vi avundades de som fick sitta längst fram..... Jag menar, nu, nu behöver jag och suzanna inte ens vara där tjugo minuter tidigare för att sitta längst fram. Vi kommer fyra minuter innan och det är inte ens trångt.
  • När vi kom in, så halvsprang jag och sanna för att sitta längst fram och där satt Freddy och Henke. RIKTIGA MÄN! Där satt dom på varsinn stol, två mickar och en micke. Självklart "hyschade" Henke mig. Kul. YOU DONT SCCHCHCHCHCHHC me", skrek jag........... eller aa....... viskade....... eller okejdå, jag skulle aldrig våga säga så till henke, jag menar, det hade varit socialtsjälvmord......
  • Det här är delen när Micke klaffsar upp på scen i sina träskor och sin mick, höhöhö micke med micken, och frågar "Är ni inte lite trötta på vintern nu? Ja jag tänkte väl det, men snart är sommaren här, om någon sätter fart" och kör en allsång av Idas sommarvisa. 2 GGR!!  Höjdpunkten var när han vinglar fram till Laura, frågar om hon vill sjunga, räcker henne micken, OCH SNUBBLAR I SINA TRÄSKOR OCH TRAMPAR PÅ SUZANNAS VÄSKA.
  • Efter det här så börjar freddy beatboxa, micke "sjung-rappa" och henke säga "Yeah..." med sin sexiga röst!!!!!!!!


Nu ska jag och sanna ha matte s¨å jag kanske förtsätter senare om jag hiner"!!!!
PUSS LOVER
/LISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0