underbara månader

Åh woodstock jag måste dela med mig av några bilder som får mig att bli alldeles varm för jag får alla känslor jag hade när bilderna togs;


här var för någon helg sen när vi först var och kollade
på våra pappor med frida, clara och laura och när vi
efter det åkte till maddes fest. här dansade vi hemma
hos frida! underbart

här var i fredags när det var klädbytardag på södra latin ;)
jag var tidigt i skolan och hittade den underbara superman-tischan
och den underbara batman-tischan som en tio-årig Hanna-Mia hade
köpt i London

här var hemma hos suzannis innan vi skulle på insparksfesten, här hade vi
inte gått så länge tillsammans på södra och om jag inte minns fel så gick
inte laura i våran klass då? härlig kväll i vilket fall som helst

här hade jag och suz börjat jobba på tullis, den här
bilden togs efter att vi slutat en lördag kväll och sen
åkte vi till Natur-nollnings-efterfesten och på vägen
dit pratade jag och suz för första gången men
Oily-pär och August ;) Vi bytte tullis-mackor mot
öl

& här var vi på teater! jag satt snett framför tant Berg och jag höll på att dö
av suzannas kommentar "Vafan har han på sig". Älskar bilden för alla ser
helt lyckliga och ihop-kurade ut!

helt underbart, dom här månaderna med er och dom andra har varit
helt underbart!
/Liz!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa månaderna i mitt liv!

2009-02-08 @ 17:28:36
Postat av: Anonym

fan va mkt vi gjort tsm ändå! :D

2009-02-08 @ 17:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0