tuesday im in love

Nu är jag klar med Svenskan som alla i Sp1b pratar om för tillfället! som jag har fattat det så ska vi ha med oss ett utkast imorgon och lämna in den klar på torsdag..
som omväxling har jag girl/deep-talk med Angelica, vi pratar allmänt om livet just nu och vilken härligt tjej hon är, verkligen peppar och jag känner mig sjukt taggad på livets alla håll! Gud jag lever verkligen för dom här tjejkompisarna! helt unbelievable är dom!
Sanna försöker muta mig med kebab, hon vill att jag ska göra hennes svenska arbete... hade lätt gjort det för en kebab!

jag är iaf så trött att jag håller på att somna ståendes i min rosa mysiga morgonrock!
nu vill jag somna skönt i min säng, medveten om att klockan bara är åtta! Helt underbart!
Jag ska berätta massor imorgon när jag orkar!!
/LISa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0