Tu mihi sola places

Underbara blogg! Varför gör vi såhär mot dig. Det börjar ju skramla i besökarstatistiken och det kan inte vara bra.

Igår var jag hos min lilla mormor. Vi hade supermysigt! Det var så längesen det bara var hon och jag så jag stornjöt i soffan med en "vad varje svensk bör veta bok" och stora havrebollar! Thats life. Fick även 2 böcker som jag velat ha ett tag (varav en av de har fått mig att börja snacka latin). Om jag säger namnen kommer jag bara bli klassad som nörd-2009. Ingen bra idé;)

Imorse vaknade jag av att mormor gjorde i ordning frukost. Hon proppade i mig en massa saker för att jag skulle hålla mig mätt till lunch. Storfail på den. Har ätit 2 luncher idag och 0 middag. Middagen blev frukt och glass... Ska hämta chips snart:D

Efter skolan åkte jag till Aftonbladet med Clara, och det verkar som att det var min sista gång idag:S:D Vi satt där och hade trevligt, tryckte i oss frukt som om det växte på träd och sprang och hämtade varm choklad hela tiden. Livet har sina goda stunder.

Imorgon ska jag vara barnvakt till min söta lillasyster. Våra föräldrar firar bröllopsdag och åker till Sandhamn och kommer hem på lördag kväll. G-eah. Så Niklas kommer över och håller oss sällskap:D

Vad mer kan man berätta? Sportlov om drygt 16 timmar! Woho! Gotland and Rickard here I come!!!:D (Måste dock boka biljett snart tror jag:S)

Peace & love!
Suzanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0