Torka

Hej bloggen!

Har lite skrivtorka idag:/ Är trött som få i bollen och borde bara gå och lägga mig och bli frisk.
Underbar dag! Jobbade med Clara efter skolan. När vi gick förbi Globen öppnade hon käften och sa:
- Tänk om Globen skulle börja rulla mot oss!
Det är därför man älskar henne! Hon är ju sjuk i hela bollen! Höhöhö. På självaste Aftonbladet satt vi och lyssnade på musik när hon plötsligt stönar och säger:
- Jag har nog en Hendrix inom mig.
Hon påstod även att hon hade en pirat inom sig. Jag började bli smått orolig men accepterade läget eftersom jag själv ansåg att mitt uppdrag var att sno thé-påsar och pennor. Mohahaha! Vi hann alltså inte få så mycket gjort som vi borde. Men men;)

Väl hemma undrar jag vart all tid tar vägen. Kom hem för en timme sen och har inte gjort ett skit sen dess:S Jag har fått hyllor i mitt badrum! Det märkte jag i alla fall:P Ser supersnyggt ut och nu kan alla mina utseendes-fixerings-saker flytta in där och göra plats för mer kläder. Att jag sen har 3 kartonger fyllda med skit ute på mitt land som sen ska flytta in i mitt rum är en småsak;)

Jag har dessutom bestämt mig. Jag ska till PEACE & LOVE! Kan fan inte missa Mötley Cruë för allt i världen! Wiiiiiiiiiii!

Kärleksfulla pussar och kramar för er som vill<3
Suzannisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0