this is heaven

min kära blogg!
galen dag!!!!!!!!!!!!!!!
imorse började dagen med frukost, pannkisar, med clara på String! Efter det gick vi till skolan och sen tre underbara lektioner med mina underbara tjejer och med min underbara klass, det är en sån dag idag!
sen gick jag på en o-obligatorisk matte och efter det väntade jag på laura och så följde hon med och solade, hon tittade t.om på när jag låg och solade!! tycker att det är så gulligt!! där låg jag, nästan naken, och där satt laura och vi pratatde och pratatde pratade, så skönt att prata med någon som verkligen förstår och som är så lik en själv! Tack laura!!!!!!!!
nu kom jag hem, och ursäkta om det är fel av mig men jag ville bara sätta mig ner i tio minuter och inte göra någoting.
Stänga av mobilen, mysa i aladdin-byxorna och blogga. skriva av mig!!
nu har språkveckan börjat och vi har ett galet schema framför oss! skönt för suz att bara åka iväg första dagarna på veckan :)
jag har en tvätt-tid som jag redan har missat en timme på, ett stort franska prov imorgon och en HUDGE engelska läxa och fortfarande inte ätit sen lunch.... jag har ett rum som inte ser ut som ett rum för att jag inte hittade mina nycklar imorse och jag gick ut i ballerinas med öppen tå och i kjol och i strumpisar för att det såg ut som vår ifrån mitt fönster men i själva verket var det 10 minus ute.. ska jag ens fortsätta?
trots det här, älskar jag varenda sekund!!
vi hörs inatt woodstock!!
I LOVE YOU
pz

blondes have more fun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0