Superhjältar 09

Idag (igår för att vara exakt :S) så var det fredag! Hmmm det jag ville säga med det var att man på Södra Latin skulle byta kläder med varandra, för att förnya sin garderob och bli av med gammal skit typ. Jag tänkte inte så mycket på det men sen sms:ar Lisa och säger att hon hittat tröjjor åt oss. Soft tänkte jag. Spårat att jag knappt fick på mig den xD


Vi blev ascoola i vår nya "look". Fick andnöd i den... Sen kommer Hanna-Mia fram och säger att det är hennes gamla som hon köpte i London när hon var 10 år xD

Spårat värre!!!

Efter skolan mötte jag upp min älskade Sharre! Vi åkte och hämtade min underbara lillasyster och sen hade vi mysmiddag med min mamma plus två av hennes kompisar. Girltalk;) Underbart!

Hon diggade mina nya glasögon + skjorta. Vem gör inte det höhö.

Sen vid 9-tiden mötte jag upp Mimmi och Laura och fikade på Café Muggen. Vi hade det mest underbara samtalet i historien! Vi pratade om allt mellan himmel och jord och livet bortom detta;)

Har haft en trevlig kväll och hoppas att ni också hade det.
Godnatt mina små woodstockers!
Kärlek♥
SuZanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0