puzz

våran älskling får nu bli min älskling över några dagar.... nu har suz lämnat woodstocksixtynine i några dagar och lever livet i london!
Fuck u älskling :)
fick så söta sms av henne inatt!
Jag: Godnatt princess! Ha världens bästa dagar i london nu!
Mrs W69: Men det kan jag inte ha utan dej :(

det kommer bli tomt utan henne i södras lokaler! tur att det bara är några dagar!
vad personligt det här blev, vad säger du suz? är det okej att jag börjar skriva om våra privata saker? höhö kanske äntligen kunde ta oss i kragen och börja skriva om kategorin: SEX
vi hade den diskusstionen om att sex ger ju alltid läsare men jag har inte riktigt vågat skriva om det än...
vad säger ni, ni ungefär 50 läsare, vill ni läsa om sex?
BÄNGT SEX har väl ingen dött av

så, jag har gaft världens mysigaste söndag, jag var på gymmet i en timme och sen simmade jag i en halvtimme (fridis latmasken bangade)! åt världens godaste frukost med lydia och sen kom frank hit, vi kollade Brad Pitt filmen och jag smälte!!!! varför kan inte jag få bo på en madrass med brad pitt? jävla man alltså. efter att Brrrrre åkte har jag och lydia suttit och pratat i flera timmar, ätit hallon-glass och tittat på vackra bilder från afrika! jag är så sugen på massor, jag vill ut i världen, träffa massa nya människor och åh allt som hör till! På fredag ska jag och mormor börja planera våran italy-resa, det kommer bli underbart!

GUESS WHAT imorgon ska lyda springa och köpa en virknål och sen göra en smal Dread någonstans i mitt hår!!
har varit sugen på dreads i flera år nu men jag vågar inte riktigt än, ska se hur den som görs imorgon ser ut och sen får vi se.... ;)

nu ska jag borsta tänderna, jag ska upp tidigt imorgon på min sovmorgon och äta frulle med claris! på string tror jag!
BISOUSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0