Om någon tvivlar på våran vänskap...

Hahahaha det är helt sjukt hur lycklig Laura gör mig. Liten chatt mellan henne och mig på kvällskvisten (notera att vi även besitter förmågan att bete oss normalt):


Laura säger:

nej men vad trevligt! här hittar man dig!

- Sushiiii | Woodstocksixtynine.blogg.se!!! säger:

nämen hoppsan vad otippat

Laura säger:

ja fy katten vad otroligt märkligt!

- Sushiiii | Woodstocksixtynine.blogg.se!!! säger:

hur ska vi fira denna udda händelse?

Laura säger:

fram med champagnen!

- Sushiiii | Woodstocksixtynine.blogg.se!!! säger:

oo nooo jag anar bubbel-trubbel

Laura säger:

ojoj oväntade saker händer i denna värld!

- Sushiiii | Woodstocksixtynine.blogg.se!!! säger:

som att finna en mandarin i bakfickan

- Sushiiii | Woodstocksixtynine.blogg.se!!! säger:

då tänker man:

"nämen! jag hade visst en mandarin i bakfickan"

Laura säger:

ja precis vad ja tänkte på!

- Sushiiii | Woodstocksixtynine.blogg.se!!! säger:

...

Laura säger:

punkterna bara stiger och stiger men försvinner aldrig!

Laura säger:

..

- Sushiiii | Woodstocksixtynine.blogg.se!!! säger:

.....

Laura säger:

jag tror jag ska lämna denna cyber värld.. och fortsätta in i duschens värld!

Laura säger:

kyssar på din fina hand min fagra dam!

Laura säger:

du äro mycket FRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN

- Sushiiii | Woodstocksixtynine.blogg.se!!! säger:

FRRRRRRRÄÄÄÄÄÄNT

- Sushiiii | Woodstocksixtynine.blogg.se!!! säger:

jag ska hjula in mot badkammarens mystiska värld

- Sushiiii | Woodstocksixtynine.blogg.se!!! säger:

äro den som denna?

Laura säger:

kanske man vet aldrig!

- Sushiiii | Woodstocksixtynine.blogg.se!!! säger:


Laura säger:

frräään kärlek skickas till dig!

Laura säger:

våra vägar möts imorgon i gryningen!

- Sushiiii | Woodstocksixtynine.blogg.se!!! säger:

FRÄÄÄNARE SKICKAS TILL DIG MIN LILLA BREVDUVA!

- Sushiiii | Woodstocksixtynine.blogg.se!!! säger:

<3<3<3

Laura säger:

- Sushiiii | Woodstocksixtynine.blogg.se!!! säger:


Men tänk istället att det ser ut såhär:

Haha  Rosa<3

Vi var förresten och shoppade idag medans resten av Södra befann sig i Rommes äckliga backar. Vi har det bra i affärerna istället;) Jag tycker att shopping skulle kunna vara ett ämne! Då hade jag lätt fått MVG! Lyssna här bara:
Jag handlade på Monki för 130:- och för det fick jag 2 par byxor och ett linne. Men det roliga var att linnet egentligen kostade 450:- (jag fick det för 30:-(!)) byxorna kostade 50:- st (kostade egentligen 400:- st). Alltså sparade jag 1120 kronor! Woho!!!!

Kramaaaaaaar
SuZannnna


Kommentarer
Postat av: Mojjan

hahaha klockrent xD rena kapet:D

xoxo

2009-02-04 @ 22:15:59
Postat av: MizthaNguyen (v.

owh vilken sköööön bakgrund hahaha :)

2009-02-04 @ 22:39:29
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

owh vilken sköööön bakgrund hahaha :)

2009-02-04 @ 22:39:53
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0