Nämen se där!

Hej på er!
Nu har jag och mitt alter ego, Laura, ätit frukost och funderar på nästa drag. Troligen fixa oss lite och dra ut härifrån!!!!!!! Hmm.. jag måste bara kortfatta lite hur jag ser ut nu:P Vi var  ju och solade igår och.. ja.. det är inte bra för mig xD JAg är typ röd i hela ansiktet (kräfta) och som på toppen av moset så färgade vi mitt hår ännu blondare igår så jag är en kyckling med en röd fejja.. Inte så jävla snyggt. (Gud har humor)
Kvällen igår var underbar! Tack tjejer! 



Höhö my bathrum is the place to be! :SxD

Idag har jag inte så många planer. Jag ska träffa Pacman senare och det lutar mot att vi ska äta sushi. Muma. Sen ikväll är det melodifestivalen!!!! Wohoo!!!.... Då kommer i alla fall Niklas över:D 

Bilder från Gotland kommer någon dag. Men nu ska jag försöka sminka över brännan xD Fuck the world sideways säger jag bara!!

Peace
Suzzz

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0