My own Cravitz

Jag hade tänkt ta tag i mitt gitarr spelande igen. Jag spelade med Lisa och pappa Fjodor på Gotland. Han lärde oss att spela melodin till refrängen i 'Voodoo child'. Det är helt enkelt underbart att spela och vill kunna ta fram gitarren lite när-som-helst och spela några låtar när det passar mig. Övning ger färdighet. Hmpfff.. xD Nu låter det ungefär såhär;
- A, A, A, A, 'paus' D, D, D, D 'paus' G, G, G, G 
Inte så värst fint iaf xD 

Önskar att min gitarr såg ut något som den här:/ Det gör den inte! Den heter btw Cravitz:D Och el-gitarren heter Hendrix:D Det är väl klart att man måste döpa gitarrerna! Eller hur?

Godnatt på er!
//Suzz
 

Kommentarer
Postat av: clara

amen vafan!!! KKKKKKKKKKravitz ;):P

2009-02-27 @ 20:42:35
Postat av: Anonym

MIN STAVAS MED FUCKING CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC CCCCCCCLARA!!!!!!!!!!

2009-02-27 @ 23:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0