MÖTLEY CRÜE TILL PEACE & LOVE!!!!!

Vill någon mig illa??? Riktigt illa?? Vad har jag gjort för att förtjäna det här?????

Under en tid har rykten florerat om att de mytomspunna hårdrockslegendarerna Mötley Crüe skulle stanna till i Sverige under sin europaturné i år. Nu kan Peace & Love meddela att ryktet blivit sanning. I sommar gör det amerikanska bandet sin enda festivalspelning på Peace & Love i Borlänge. Och samtliga fyra originalmedlemmar kommer.

OM JAG SKA VARA NÅNSTANS, SÅ ÄR DET DÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men frågan är VARFÖR SÄTTER DE FESTIVALEN MELLAN DEN 22- 27 JUNI???? MJAU:(:´(
Jag får magsår bara jag tänker på att de ska komma till Sverige så jag får väl boka upp mig på en biljett och be till någon smart person där uppe att Mimmi flyttar datumet för Kroatien, vilket jag heller inte vill missa:D
Vill inte missa Hultsfred heller! Men Mötley är viktigare än Hultan!! Går inte att komma ifrån:O

Nu ska jag gå och sova på saken. BTW mina ögon har varit röda idag. Frågan har vart, "vad går jag på?". För många linor antar jag. Har ALDRIG haft såå röda ögon jag blev liksom rädd för mig själv när jag såg mig i spegeln. Mohahahaha.

Peace n' love!;)
SuZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0