Melodifestivalen tar över världen!

Jag är en sån som bojkottar Melodifestivalen. Älskade det när jag var yngre. Men kan de inte bara ta och döpa om det till Idol 2? Jag menar om man inte ens gillar Idol, hur ska man då gilla melodifestivalen när det bara är en massa gamla idolmedlemmar med? Man tänker " Ahh nu är jag äntligen av med de" men nej. Och sen så är det ju samma människor som är med och tävlar varje år. Kan de inte fatta att de inte kommer vinna om de redan provat 3-4 gånger??? Fuck the world sideways säger jag bara. Sen spelar det ju ändå ingen roll om vi har ett bra bidrag, vi kommer ändå sist för att alla medelhavsländer röstar på varandra. Kuuuuuuuuuuul.

Jag gillar inte damsugare och knappast mer om de är gjorda av paljetter..

Suz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0