Me <3 Food

Om någon undrar vad min kost bestod av i London så har jag faktiskt memorerat det;)

Dag 1, lunch på puben On the Hour Glass:
Homemade burger
Chargrilled chicken breast rested on a toasted floured bap with chips and salad garnish
8/10

Dag 1, Middag på Carluccios:
Lasagna traditionale
Layers of egg pasta with tomato, ground beef and lamb and béchamel sauce
5/10 (för att det såg så vidrigt ut xD)


Dag 2, Frukost:
Bröd + smör xD Nej jag vet inte men ni fattar!

Dag 2, lunch på puben On the Tyburn:
Fish & chips
Battered fish of sustainable cod, with chips, peas and tartare sauce.
8/10


Dag 2, middag på Burger Haché:
Någon form av kyckling hamburgare igen tror jag xD
8/10

Dag 3, lunch på någon pub:
Fish & chips igen;)


Och en massa starbucks därimellan! Hahaha intressesmurfarna hoppar av glädje!!!!

Puss o kram
Suzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0