Måndag

Ny vecka. Nya möjligheter, det känns alltid lika trevligt att tänka så.
Önskar att jag kunde säga att jag sovit som en prinsessa, men har knappt sovit alls. Men det gör inget för jag vaknade på ett strålande humör ändå!=) Har tagit en morgon dusch och nu vet jag inte vad jag ska göra för jag kom nyss på att jag skulle äta frukost med Lisa, om några timmar^^

Så vad är på schemat idag då? Det går aldrig riktigt att fastställa (spännande).
Först ska jag åka till Södra Latins härliga lokaler.
Slutar vid 14! Yey!
Sen ska jag och Clara åka till Friskis tydligen.
Och till slut Aftonbladet:
++
Jag funtar på att smussla in woodstock till Sofies mode^^

Hahaha, jag är numera ingift i Lisas familj xD Hur det gick till vette fan^^
Suzanna is listed as in a relationship with Rickard Eriksson-Wingårdh.
Inte mig emot att ha Lisa som svägerska xD

Nej men fuck this! Jag måste ha något i magen för att kunna äta frukost senare;)
Ciao!
SuZ

Kommentarer
Postat av: Tobias

Go morgon Susanna :D:D

2009-02-09 @ 09:03:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0