Måndag kväll a la Suzzz

Hej mina vänner!
Efter skolan gick jag och Clara först in på make up store där hon bokade en tid för sminkning, sen mötte vi upp André och gick en liten promenad, sa hejdå och gick till Friskis, för att sen åka till Globen/Aftonish. Det var flumm från början till slutet. Såg dessutom min bästis Sofi Fahrman (men hon hade dock inte tid att snacka med mig). Passade på att ta en Sofi's mode och lade märke till att Mikaela (som går TEMA-ettan på södra) var med på sida 8. Kul att det går bra för någon i alla fall:)
Sen var vi tvugna att åka tillbaka till skolan (19.00- citerar Pontus; ÅK HEM!!!!). Folk påstår alltså att jag ägnar för mycket tid i skolan:S Vi skulle dock bara hämta en bok.

Lunch* Vi fick varsin munk och ni vet hur svårt det är att inte slicka sig om läpparna när man äter sån;) Jag lyckades äta hela utan att slicka!!! Clara failade typ 3-4 ggr;D

This is where the magic happens!

En tom musikar-korridor:/

Södra Latin by night;)

Nu MÅSTE jag verkligen sätta fart med min svenska uppsats!
Ha det bäst!
Peace n' love
Suz

Kommentarer
Postat av: sara

verkligen snygg blogg <3

2009-02-09 @ 21:12:48
URL: http://sarassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0