lizzzzzz

du ursäktar väl min och sannas frånvaro?!!
vet inte om vi har några ursäkter för våra synder....
våra dagar på södra fylls minst sagt ut och imorgon får vi sportlov!! som vi nämnt 1000000000000000 ggr så ska vi till gotland! jag åker imorgon kväll klockan 8 ;)

den här veckan har det bara varit skön respons i skolan, det känns så skönt för alla prov etc. som vi har haft har gått som på räls (som på min räls i min mun höhöhöhö)
men det kommer bli underbart med lov!

idag efter skolan gick jag, isabell, lauris och madde och käkade, efter det hängde jag med laura på söder, körde våran grej ;)
Nu är det massa männiksor här hos mig och lydia så jag tänker slita mig härifrån, nördig man är

fan vad jag måste ta mer kort till bloggen, det är trots allt södra vi skriver om! SKÄRPNING

är ni med på att filma samlingen imorogn? ;)¨

//eran LISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0