Livet i London dårah:P

 
Den här bilden säger väl ganska mycket om den historiska händelsen jag var med om?^^

En trött Mrs. Woodstock på Arlandas toalett xD

Ser filosofisk ut utanför något museum (tror det var Victoria & Alberts museum)

Lämnade min kära morfar och brände pengar @ High Kensington Street<3 That's life!

Av en ren slump kom jag upp ur tunnelbanan och befann mig framför THE BIG BEN! Den ni;)

Och vad låg mittemot om inte London Eye? Kärlek till denna stad säger jag bara.

Inte så jävla coolt att stå och snacka med sig själv xD

Se så fint jag fick med båda på samma bild också, vilket gör de två bilderna ovan helt onödiga;) Man kan även konstatera att det gått en kvart för mig att gå från bild 1 till bild 3 xD

Sen var det slut på det roliga och det började snöa. Notera att jag bara hade med Converse och ni som är Converse-ägare vet lika väl som jag att det inte är några vidare snöskor;) Dessutom hade jag bara skinnjacka. Var liksom inte beredd på -10° och snö:O

Burr!

Tog en taxi till Madame Taussauds. Träffade några gamla bekanta som Jim Carrey (tyckte jag såg rolig ut:S), Arnold (trevlig snubbe dedär) och Jimpan!

Haha favorit i repris xD

Underligt att Engelsmännen ligger så efter oss i vissa grejer som t. ex. tunnelbanorna. De är så små så man slår nästan huvet i taket. Sen den där lilla detaljen att 80% AV TUNNELBANORNA SLUTADE GÅ VID EN DECIMETER SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!

Pampiga Marble Arch!

Kärlek<3

Paus på Starbucks.

Vad är grejen med att köra på fel sida av vägen egentligen? Jag fick inget vettigt svar på det:/

G-eah!

FEL-SIDA-AV-VÄGEN!!!! Harrods! Har faktiskt en påse därifrån! Den var dyr... hahahaha

Spårat-tunnelbane-nätverk-2009! (IKEA!) Återigen: 80% AV TUNNELBANORNA SLUTADE GÅ VID EN DECIMETER SNÖ!!!!!!!!!!!!!!! Blir galen!! Gahhh!! xD

Sen bar det av mot Stockholm!

Kärlek till mina små woodstockers!
Suzziiiiie

Kommentarer
Postat av: Clara

gud så snygg du e gangsta!!! :P men är det inte mina wayfarers jag skådar?;) haha

2009-02-04 @ 21:35:03
URL: http://claraborg.blogg.se/
Postat av: Clara

gud så snygg du e gangsta!!! :P men är det inte mina wayfarers jag skådar?;) haha

2009-02-04 @ 21:36:05
URL: http://claraborg.blogg.se/
Postat av: SUUUUUUUUUUUUUUUUUZZZZ

om det är någons wayfarers så e de dina!!;D

2009-02-04 @ 21:41:16
URL: http://woodstocksixtynine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: tack så mkt:D måste säga detsamma! håller med, Pink-power! haha

2009-02-04 @ 21:48:06
URL: http://likepink.blogg.se/
Postat av: melissa

london verkar vara så fint :)

2009-02-05 @ 19:00:15
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Simon

men... jävla as!

2009-02-06 @ 00:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0