lite respons på suz deprimerande inlägg

Jag är en sån som älskar Melodifestivalen. Älskade det minde när jag var yngre. Jag tycker att man kan se väldigt många likheter mellan idol och melodifestivalen, bara positiva såklart ;) Jag menar om man älskar Idol, hur ska man då inte kunna gilla melodifestivalen när det bara är en massa gamla idolmedlemmar med? Man tänker " Åhhnej nu får jag aldrig mer se mer av de" men YEPP, det får man. Och sen så är det ju samma människor som är med och tävlar varje år, så man kan vara säker på att man får se dom igen. Kan de inte fatta att de inte har vunnit efter att de redan provat 3-4 gånger??? Speciellt inte när alla är så bra? Love the melodifestival sideways säger jag bara. Sen spelar det ju ändå ingen roll om vi har ett bra bidrag, för vi kommer ändå få se tusen andra bra bidrag i den andra melodifestivalen! Uuuuuuuunderbart!

Jag gillar inte damsugare men jag gillar dom tio gånger mer om de är gjorda av paljetter..
ska nog gå och köpa några ;)

Liz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0