lisa

jag har ju glömt att berätta hur dagen har varit!! jag kan tyvärr inte göra det i bilder så det får bli såhär!
som sagt, frukost med clara sanna och laura i skolan och efter det hade vi en sam-lektion och sen två historialektioner ;) Lika underbart varje gång!
Efter det bestämde jag mig för att gå på en mattelektion och marco join(T)ade mig! efter en stund såg jag ett par vackra ögon titta in och det var min underbara saffia som kom in! lektion bestog mest av massage av marco eftersom jag hade två tal jag behövde göra, och sen gick vi ner till cafet, jag och saffye spelade neger och president i några minuter och sen kom laura och saffye gick på spanska!
Efter det gick vi skilda vägar, laura och marco mot slussen och jag mot medis!
sen gick jag till söders optik och gjorde ett syntest så att jag kan börja övningsköra! Jag satsar på att köra hela sportlovet men vi får se ;)
Sen kom jag hem och jag och lydia och marijke åt världens godaste middag och hade girltalk! Så skötn och gott och härligt!
Efter det har jag pluggat fast inte så mycket, ni vet sådär lagom!
och nu har jag tittat på sex and the city och ätit appelsiner!
PRECIS såhär ska mpndagar vara!
Puss sötnosar
Sleep tight
/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0