Kroatien i sommar?

Hehe jag fick lite skäll av Lisa pga ETT inlägg för mycket som var onödigt^^ Så då måste jag väl kompensera med ett nödvändigt eller vad säger ni?

Mimmi har nämt att hon vill ha med mig till Kroatien i sommar. Det är jag lätt på! Jag ska ha stenhård koll på min ekonomi framöver för jag vill dessutom åka till Franska rivieran med Lisa och sen Hultsfred med en massa människor. Sen ska jag döda lite tid på Gotland (mitt andra hem) är tanken. Sen får vi ju inte glömma att jag själv har 2 landställen. Det blir en fullspäckad sommar! Me like!

Kroatien

Franska rivieran @ night! Party!!;)

Det är bara att börja spara som sagt:P Som språkare klarar man sig nog bra i Frankrike men vad fan snackar man i Kroatien? Kroatiska??

Kram
Suz


Kommentarer
Postat av: Kajsan

Men skönt liv eller??

2009-02-08 @ 22:10:14
Postat av: Kajsan

Men skönt liv eller??

2009-02-08 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0