kissie +o(

jag skrev ju igår att jag inte hade sett ut som kissie gör om jag tjänade lika mycket som hon gör...
så läste jag den här i kommentarerna;
****ELSER**** om USCH:
skulle gärna vilja se en bild på hur du hade sett ut istället då :)

HADE jag tjänat 50 000 på woodstock så hade jag sett ut såhär;

Som Lauren Conrad!
Då hade jag betalat för;
att färja mitt hår mörkare och lägga i blonda slingor.
att få mina tänder gjorda på någon timme ist för 1, 5 år.
att få min hy perfekt.
att sola mig till en likadan bränna som hon har.
att träna på friskis, gym, sats och resten.
att gå i skyskrapor, vilket resulterar sjukt snygga ben.
Och att ha enkla, dyra, skitsnygga kläder.

jag hade inte haft på mig V-ringade tröjor utan något under, sett smutsig och ofräsch ut och jag hade definitift inte haft chock-blondt hår med en liten svart utväxt i.

Så nu vet du ;)
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0