Jag ska

Jag ska sluta svära så mycket och sluta säga så grova saker....
Jag ska börja använda min trenchcoat mera....
Jag ska sluta skriva på svenskan nu för att jag har hjärnstopp....
Jag ska fortsätta träna två gånger i veckan utanför skolan och en gång i veckan Kickboxning....
Jag ska säga hej till x och sen fortsätta med några lines....
Jag ska fixa en date till Alla hjärtans dag....
Jag ska börja flirta mera än vad jag redan gör för att det är roligt....
Jag ska inte köpa några nya kläder på ett tag....
Jag ska börja jobba en dag varje helg och lägga undan dom pengarna till sommaren....
Jag ska kirra en månads jobb i sommar....
Jag ska fira den dagen min tandställning tas ut mer än vad jag firade min födelsedag....
Jag ska börja krama personer hela tiden, när jag träffar dom, när jag söger hej då och lite spontant bara....
Jag ska på Hockey-match och dregla tillsammans med veronica ;)
Jag ska börja äta kebab igen för att jag börjar må psykiskt dåligt utan den....

Och jag ska titta på sex and the city innan jag somnar!
Puss puss bloggen, jag älskar dig!!!!!!! precis lika mycket som suzanna älskar dig

/LISA

Kommentarer
Postat av: kss kss

äh, men lägg av!

2009-02-09 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0