I got life

Hej hej på er ute i cybervärlden!

Jag har varit i skolan i några timmar nu men eftersom jag mår skit och är sjukskriven så är jag inte på min lektion. Mohahahaha.
Laura har varit med mig så jag har ju inte vart helt mobbad. Typ;)
Innan vi gick ifrån cafeterian så var det någon skön person som spelade soundtracket från Hair. Me happy. Såg dock inte vem som satte på den. Om du vet vem du är så möt mig vid Sergel biografen klockan 14 på lördag;)
Hahahaha.
Nu återstår det bara en halvtimme av Claras lektion, sen ska vi bege oss mot Aftonbladet! Woho! Men känner en stor saknad av min säng och De halvt Dolda. Mys morgon trots feber:P

Laura chokear och hostar som om hon var något.:S

Hhöhöhö....

Nej men... om man kanske skulle göra någon nytta då? Typ hänga i musikarkorridoren ett tag:P

Hej på ett tag!:D:D
Suzanna

PS. Nu lämnade Laura mig också.. Jävla as!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0