Happy-list

Hej bloggen!
Jag är otroligt taggad på livet av någon bra anledning. Har precis kommit hem från en fikakväll med Laura och Clara på Fåtöljen. Laura beskrev mig som hypad. Stämmer nog bra. Jag vill göra så mycket nu!! Blev sjukt taggad på att göra en lista på vad jag behöver göra för att bli fullständigt lycklig. Visst jag är redan lycklig men det finns alltid små saker som kan förbättra. Mohahaha. Listan är lååång men jag delar med mig av det som gäller den kommande framtiden, typ lovet xD

♥     Färga håret blont (mi-jau)

♥     Måla alla mina tavlor jag planerat att måla (och borra upp tavel-hyllorna)

♥     Läsa ut alla mina historieböcker (geek)

♥     Sticka en halsduk (G-eah!)

♥     Hitta de perfekta lack-tightsen (av ngn anledning kändes det viktigt:S) 

♥     Lära mig spela gitarr (ffs)
♥     Vill ha Niklas här. Nu!

Eller det är snarare en to-do lista. Kalla mig konstig men det är vad jag behöver xD Jag har ju som sagt återupptagit mitt stora intresse; måla och rita. Det har liksom försvunnit mellan allt skolarbete och kompisar men nu ska jag fan ta tag i det jag förut prioriterade mer än skolan! Jag har en hel vägg att fylla med konstverk! xD

Jag är dessutom så sjukt taggad på Gotland!!!! Ska bli så himla kul, kan inte beskriva med ord hur skönt det ska bli att bo med Lisa i hennes superduper gulliga hus med hennes superduper gulliga familj! Om jag får min vilja igenom så ska vi se på Pochahontas igen! xD Skön rulle! Sen ryktas det om ännu en dag med dagisbarnen:D Lycka!

Men nu tänkte jag börja med en Rolling Stones tavla:D

Lev livet och ha roligt!
SUZANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0