@gotland

BLOGGEN!
jag lever!!!! tyvärr glömde jag en sak till min dator som gör så att internet fungerear + lilla bluetoothen som gör att jag ka lägga över bilder! HÄRLIGT
så bilderna kommer när vi är tillbaka i sthlm
nu är suuuuz här, "JAG ÄR HEEEMMAAA" var det första hon skrek när hon kom hit

Innan hon kom har lissie varit här, jag har varit med fina familjen och i måndags, när hon kom, fikade jag med nattis och idag var vi hos tandläkaren, som sanna redan bloggat om och efter det åkte vi till dagiset där jag blev bombad av snöbollar och sen bombade vi fletcher.

Hejhej bloggen!!! Asså, lizzna, jag skrev ehmm värsta blogginlägget hos tandläkarn, o sen, de ba poof, försvann! Jag blev fett lack azzå. Shiett jao! Fifan va jag blev lack azzå. Liza ba ouff va du lackar!!! Jag säger er, jag blev fett lack!
// Suzz

we'll be back.
//Wooooodstock

Kommentarer
Postat av: clark kent

azzååååååååååå, säg vad som hände hos tadläkarn' innan jag lackar fett...

2009-02-24 @ 15:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0