goooooodnight

HOLA!
Lördagen börjar gå mot sitt end och idag fikade jag som sagt med clara, på ett ur-mysigt café på Maria torget!
Efter det kom Johan och hämtade upp oss och vi hade en riktig mys lördagskväll, en sån lördagskväll som jag vill ha varje lördag! Vi åt middag och sen tittade vi på meoldifestivalen, HAHA jag hatar melodifestivalen men det var mysigt och
jag älskade att se Claras miner och höra hennes suckar hahahahahhahahaha mohaha
efter det åkte hon med mig till söder, där träffad ejag ett bekant ansikte, terza? eller vad hette han clara? HAHAHHA spårat
- hej hej...
- heeeeej heeeej
- vadå känner ni varandra eller?

HAHAHHA herregud
nu skulle jag egentligen hem till mr. hampus och spela tv-spel men det får bli imorgon ist ;)
nu vill jag bara lägga mig i ett varmbad!
klockan är ställd och imorgon blir det gym och simming...... jag älskar att träna jag älskar att träna jag älskar att träna jag älskar att träna beach 2009beach 2009beach 2009beach 2009beach 2009beach 2009beach 2009

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0