Gooood morning starshine!

Vaknade för en timme sen. Hörde att Lisa precis kommit hem från gymmet. Skillnaden mellan våra liv xD Jag skyller allt på Laura. Jag brukar faktiskt komma upp tidigare men när hon är här så sover vi ruset av oss;)

Kvällen igår var väldigt lyckad. Vi åt Tacos hemma hos Sharre och snackade ikapp oss om våra liv. Mitt gamla tjejgäng;)


Vi sket i Bromma och jag och Laura åkte till Söder, åt pommes frites, åkte hem till Hornsberg och kröp ner i min säng med vaniljhjärtan och såg på Bert. Vilken man alltså xD
+
= MYYYYYS!!!!!

Ses om en stund;)

Suzanna


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh BERT :D <3.

Just nu pågår en tävling i min blogg, var gärna med!

2009-02-14 @ 14:57:21
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0