Godmorgon godmorgon se så fåglar sjunga glatt...

... Godmorgon godmorgon i köööööööööööör!!!...
Den brukade Johan väcka mig med förut... Tack och lov inte längre:D Jag sitter nu och trycker i mig pannkakor med socker på. Hur nyttigt är det på en skala 1-10? Socker på socker så att säga:S

Jag kom nyss hem från Vällingby! Sov över hos Niklas inatt, eller jag sov inte, kunde inte sova med en så fin människa bredvid mig:) Så jag låg och psykade honom istället xD Hahaha tror ni han hade lätt att sova då? Hmm.. Jaja, vi såg iaf slutet på melodifestivalen och jag hade inte sett något i år och blev sjukt besviken på Petra Mede!!! För det första: HON ÄR INTE ROLIG, och för det andra: HON ÄR INTE ROLIG, och för det tredje: VAFAN SYSSLAR HON MED??:S Tyckte det var mycket underhållande att H.E.A.T (HIT?xD) gick vidare. Och att Amy Diamond gick till final OCH andra chansen (??!!!). Vart är det här landet på väg egentligen. Hmpffff.
Sen såg vi Bruce Den Allsmäktige. Kul rulle. Sen såg vi Spy Hard. Sjuuuuuuuuuukt kul rulle. Sen skulle vi kolla på Ice Age. Där gick nåt snett haha xD

Nu ska jag gå och äta mer pannkakor för att sen åka till min lilla pappa i nynäs som saknar mig så mycket:D:D

Tro't eller ej men mina pannkakor ser godare ut än de på bilden xD Orkar inte ta kort och lägga upp för det tar tid och tid är pengar och jag inser nu att den tid det tar att skriva den här lilla texten kunde jag istället lagt på att ta ett jävla kort på mina jävla pannkakor och lägga upp men nejnej jag väljer att slösa tiden på att skriva om att kunde ha tagit kort på mina pannkakor istället för att lägga upp en helt onödig bild som jag tog lite random från google.se...

Puss på er och ha en fortsatt trevlig söndag!
SuZanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

amy daimond gick inte till final...

2009-02-15 @ 18:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0