God kväll mina damer och herrar!

Nu är jag äntligen klar med min svenska uppsats men inte nog med det, nu börjar jag även bli sjuk! Lagom till helgen ni vet. Så jag får väl kura ihop mig i soffan på alla hjärtans dag med en ben & jerrys och se på "hur man gör slut med en kille på 10 dagar" eller något. Kan det bli mer singel??? xD Nej fan skärpning Suzanna!

Tar sovmorgon imorn helt enkelt sen är det problemet ur världen (jag lever i en härlig fantasi värld där jag får för mig att man blir frisk om man sover någon timme längre än vanligt och sedan vägrar inse att jag är sjuk och går bara och blir sjukare tills jag tillslut är snäppet från död).

Denna dag har varit chill! Presentation, flumm, matte, håltimme (då några från klassen försökte komma på en språklek= fail, alla började bara skrika på varandra på olika språk), 5 minuters svenska lektion, plugg, plugg, plugg, plugg lite mer plugg och sen afro/fusion afton. Trevligt som sagt:D


En helt vanlig franska lektion (förutom att jag typ fick beröm för första gången!  Wiii)

Bänga på franska. Snodde min lillasysters pannband imorse xD Det var hjärtan på den!! Hahah

Puss på handen!
Suzannna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0