gabbi <3



JAG ÖVERSÄTTER:
Wanna be my Valentine?
//Lisa E-W
0730803283
Borgmästargatan 13
2 tr (kod        )
Född: 1992.15 de November
K-kupa,  hårfärg, BLOND
Favvo:
Färg: rosa, rött (som <3(=hjärtan)
Thé - kamomill
Mat - Kebab


Det här var alltså min kärleks annons, SKRIVEN av SUZANNA  i måndags ;)
HAHAHAHAHAH U GOTTA LOVE HER!

Första smset jag fick, ungefär tjugo minuter efter att hon skrivit det, var:
Hej lisa! Vad gör du på lördag?
/Gabbi, gitarrist

Och det tog ungefär tio minuter för mig att försöka fatta vilken gitarrist jag get mitt nummer till och vilken kille som kallar sig själv flr gabbi eller om det var en tjej..... HAHA
så jag svarar:
förlåt men vem är det?

Som svar får jag det här;
Världens snyggaste kille enligt vissa, har eget band som jag har spelningar med till och från. Vill du bli groupie? Träffas på Lördag kanske? Såg din annons. Kram

HAHAHAHAH jag dör, fattar efter en stund att det är sannas förtjänst och efter det här ringde min mobil på alla lektioner! Något alla killar sa var att de ville bjuda mig på kebab, vilket gjorde dem alla till mina drömmars drömmar!!!

SÅ, om ni inte redan har en date till alla hjärtans dag så tror jag att det här är det bästa sättet att fixa en på!
Är du inte blond och har K-kupa? Då kanske du ska skita i att skriva en.....
ÖHHÖ

hahahah
bisouuuuuuuuuuuuuuuss
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0