FRIDAY IM IN LOVE

GOOOOODMOOOOOORGON WOOODSTOCK OCH GOOODMORGON SÖDRA LATIN!!
idag är det ju fredag och vi vet alla, åtminstånde södra latin'ers och ni som följt den här bloggen ett tag, vad det här innebär!!!


såhär kommer det se ut i aulan runt 10.30
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMLIIIING!
veckans höjdpunkt!! hur veckan än har varit så kompliteras det med Samlingen!!

imorse när jag öppnade kylen, ser jag en stor tallrik fylld med pannkisar och en post-it där det står;
Godmorgon Lisis! Ät så många och så mycket du orkar!!
förstår ni hur underbart? det gör verkligen också att det känns som fredag!
imorgon kommer jag sitta hemma i hellvi och äta frukost tillsammans med min familj! vet ni vad jag njuter av att veta om det?

Nu ska jag bara dricka upp mitt te sen bär det av ner till södra!
Alla i våran klass ska förresten spela upp en talkshow idag, jag och sanna, Laura, Clara och Jake ska förresten göra en egen talkshow ;) Vet ni vad den heter? WOODSTOCKERS IN BED! Ska vi se om någon kan filma den så vi kan lägga upp den här?
Jag ska självklart vara celebrity-Lisa, Clara och Sanna ska vara hostes, Jacob ska vara deeply in love with mig och Laura ska vara Jacobs flickvän som hatar mig till en början men senare går vi ut tillsammans och pratar om parfym.........
Visst märks det att det inte är jag som har skrivit manuset? hööh ;)

Idag får vi ju förresten sportlov!!!! Våran tid i ettan bara rinner iväg och jag förstår inte vart våra veckor tar vägen?! ärligt talat så känns det som att det var måndag igår....

och jag har en klump i magen, såna som jag hatar att ha. Jag håller på att bli galen av svartsjuka, förstår ni hur sjukt det är när någon som aldrig ens varit svartsjuk håller på att bli galen av det?


där är liksom jag i kort hår.... och han fast med blond hår..... och med tjejen som är sig lik.....
FUCK
jag spyr på sånt här

MEN det är som sagt samling så jag överlever!
och vill ni veta vad det bästa med att jag åker till gotland är? ;) att jag kan sitta tre timmar och skriva blogginlägg som jag sen kan lägga upp!!!!!!!!!!!!!!!!!

vi hörs senare, bloggar med sanna i skolan efter våran första lektion!!
PUSS WOODSTOCKERS
//Lisa
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-20 @ 11:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0