early morning, she wakes up, smile with her braces.... IS AIN'T SHE LOOVELY, THAT SÖDERMALM GIRL

godmorgon loooovers!!
jag äter frukost och lyssnar på All falls down! oooold och för länge sen jag lyssnade på den!
jag har just skickat min svenska rapport och det känns bara jätte jätte skönt! Nu kommer jag inte ha så mycket plugg kommande dagar så jag kommer kunna lägga ner tid på det jag vill lägga ner tid på! Hade tänkt börja med den kommande historia grejen och matten.... EFTERSOM jag och suz drar till gotland och lever livet :D
idag är det ju torsdag och då är det FREDAG imorgon!!
hur underbart känns det inte!
Vi var förresten på fusian/affro-afton igår kväll, jäkla genier vi har på södra! helt otroliga!

OCH SANNA, nej, det är inte du. Kissie är galen. kanske bäng? inbillar sig att hon är en hippie... Lilla gumman :( Hon  kan komma tillbaka när hon gjort någon slags uppföljare till woodstock!!

HERREGUD vad tråkiga mina inlägg har varit på sistonde, jag lovar att jag ska make'a det up to er!
Nu blir det destination SÖDRA!
Puss på er
/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0