den lilla blommiga

Var är den där blommiga "termosen" köpt? :)

Den frågan får jag och Suz höra överallt! Här på bloggen, i skolan, hemma, på stan, ja överallt! :D

Den ena termosen, den mest färgglada, är köpt av Suzanna på Åhlens, ca en månad efter att den andra, den mörkare termosen, köptes! Den köptes av min bror till mig och jag vet faktiskt inte riktigt var den kommer ifrån.... Hm! Ska fråga!

här är dom iallafall, våra älskade muggar!!


våra underbara muggar som används flitigt av både mig och suzanna på Södra!
"jag är säker på att han inte betalar för sitt kaffe"
HAHAHAH snuttan är avundsjuk över att hon inte äger cafét.....

Kommentarer
Postat av: Suzanna (släkt med damp-barnen?)

LISA BÅDA ÄR FRÅN ÅHLÉNS GOD DAMN IT!!!!!!

2009-02-09 @ 20:18:38
URL: http://woodstocksixtynine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0