Dagens agenda

Godmorgon på er!

Har i och för sig varit vaken ett bra tag men man får inte rucka på hövligheterna här i bloggen (det är så få av de).
Om ca 10 minuter ska jag åka hem till Laura, slita upp henne ur hennes säng och gå till kvarterets solarium. Anledning? Vitare än vit i hyn och nej, inte på ett snyggt sätt. Höhö. Sen ska vi färga mitt hår, igen, ska lyckas! Mohahahaa. Låter som en väldigt ytlig dag men det måste finnas det med. Sen ska vi handla mat för kvällen, då några trevliga personer ska komma hem till moi och chilla gärnet. CHILL!

Lyssnar på: Beatles- eight days a week
Har på mig: Bruna Adidasbyxor(:S:S) och en vit bh.. Alltså sätt fart!!! Ska ju till Laura om 8 minuter xD

Haha tänkte precis säga att jag vill färga mitt hår som min stora idol men ser att jag har typ den hårfärgen som på bilden.. men den var inte så jävla snygg. Im going way blonder!!!

Kyssar
Suzanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0