Emergenza

Igår var det semifinal på Klubben! The Villains (numera Epelectric) tog hem segern med hela 183 röster! Gordon Fights kom tvåa med 152 röster! Känns hur bra som helst eftersom det var de två man gick dit och stöttade. Nu är frågan vilka man hejjar mest på? Usch! Lite plus till Gordon Fights eftersom trummisen slängde av sig t-shirten mitt i all iver x)

CF, sångare i The Villains (Epelectric) och Viktor, sångare i Gordon Fights.
Stämningen var på topp och det var en massa grymma band och The Carnivales är nämnvärt just för att de spelade sönder scenen med sin energi. Nästan;) Lisa fick bli deras "Lola" vilket jag inte riktigt vet om hon kände sig bekväm med eftersom hon gick hem 5 minuter efter de gått av scenen xD Mohaha! Eller hem och hem, fick ett sms vid 14-tiden iddag när hon sa att hon var på väg hem x) Bra jobbat bruden.
Men vad gjorde vi då? Tror vi var runt 20 pers som drog från Klubben vid 10-11 tiden och följde med Phille hem. Där satte sig folk i olika rum och jag hamnade i "kortspelarrummet". Tror vi lämnade stället runt 1-2 med Alina. Sen ville jag till BurgerKing och äta middag. Notera att jag då gått utan mat i över 13 timmar. Finns inte i min värld:S Eller i och för sig så åt jag och Clara jordgubber och brända mandlar på hötorget runt 15-tiden. Sen ville jag hem för att det var så jävla kallt och jag hade ont i fötterna (köpte ett par 11-cm höga klackar igår;)). Vi åkte hem till Clara och deckade på en gång. 
 
Här har ni Epelecrtic!






Här är de är härliga pojkarna i the Carnivales! Vill bli bästis med de! Haha!


Underbara Gordon Fights med sångaren Viktor, som är tillsammans med Claras storesyrra;)


Tror det var allt jag hade att dela med mig av för stunden;)
Peace
Suzanna

Kommentarer
Postat av: Espen

Tjena!

Förlåt om jag gjorde dig illa till mods Lisa, det var meningen att du skulle känna dig hedrad.

Kvällens Lola innebär ju att du var min favorit av alla i heeeela publiken!

Hoppas vi ses snart igen :)



Kärlek och åter kärlek.

2009-04-18 @ 23:07:48
URL: http://www.thecarnivales.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0